Shooting test #1 – duże zmiany w Fortnite

0
43
shooting test

Shooting Test #1

Wraz z rozwojem Fortnite nadchodzą duże zmiany w mechanice odnoszące się do strzelania. W grach takich jak ta jest to kluczowy element rozgrywki, bardzo ważne jest więc by był on dopracowany i było w nim jak najmniej losowości. W tym kierunku dążą też twórcy popularnego dziś Fortnite Battle Royale. W zeszłym roku postanowili sobie oni dwie rzeczy:

  • Wykorzystywanie pistoletu jak snajperki na długie odległości ma być niemożliwe.
  • Bronie mają dawać szeroki zakres możliwości w walce z przeciwnikiem.

Na chwilę obecną w grze jest dużo broni sprawdzających się w różnych sytuacjach. Dodatkowo sama gra nie ogranicza się do jednego, czy dwóch sposobów pojedynków z graczami. Produkcja poprzez element pozwalający na budowanie oferuje wiele metod wykończenia oponenta. Poniżej film przedstawiający zmiany, a jeszcze niżej krótkie omówienie.

W celu poprawienia rozgrywki i umocnienia wyżej opisanych elementów twórcy kładą ogromny nacisk na mechanikę celowania. Wychodzą więc z nowymi propozycjami. Z tego tytułu przez jakiś czas dostępny jest tryb umożliwiający przetestowanie potencjalnych zmian wprowadzonych przez Shooting Test #1. Są to przede wszystkim.

  • Bronie celne przy pierwszym strzale
    • Gracz stoi nieruchomo
    • Celowanie – gracz nie strzela z biodra
    • Poprawiony wskaźnik rozrzutu
  • Strzały krytyczne w głowę zadają mniej obrażeń
    • Shotgun’y zadają 150% obrażeń (było 250%)
    • Wszystkie inne bronie z obrażeniami krytycznymi zadają teraz 200% obrażeń (było 250%)
  • Spadek obrażeń wraz z odległością
    • Bronie zadają 100% obrażeń na określonych dla nich dystansach
    • Odległość na jakiej bronie zadają 100% obrażeń różni się dla każdej z nich, a najniższe obrażenia wynoszą 70%.
    • Nie dotyczy snajperek, wyrzutni rakiet, granatników i shotgun’ów.
  • Ogólne zmiany balansujące
    • Automatyczna snajperka zadaje teraz 75/78 obrażeń (było 63/66)
    • Karabin szturmowy z lunetą zadaje teraz 25/26 obrażeń (było 23/24)
    • Wszystkie karabiny SMG otrzymują +2 do obrażeń

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę dodaj komentarz
Please enter your name here